Answers



Hur mår du? Bara bra tack, jag fyller ju år idag, trotts allt. Vem är din barndomsvän? Hon heter Alva. Är du tillsammans med någon? I såfall vem? Nä, är sten singel (ha). Tycker du om skolan? Ja, det gör jag väll. Men det är riktigt skönt att komma ifrån den ibland. Och det här jullovet har vart mer än efterlängtat! Gillar du mig? Såklart Ebba! Varför bloggar du? För att det är skitkul. haha. Är du nöjd med dig själv? På vilket sätt? Tycker du jag passar att heta Ebba? Haha, jadå. Gillar du cola? Ja, hellre det än julmust (och påskmust). Varför har du svårt att välja kläder? Ingen aning, alla har något litet fel! Varför började du blogga? En sak vet jag allafall, jag började inte blogga för att skriva av mig. Jag började nog för att, ha, det tar vi någon annan gång! Drömresemål? Just nu: Något riktigt varmt ställe, thailand typ. Vad vill du helst göra innan du dör? Åh, svår fråga. Vet inte just nu. Favoritfärg? Grönt och blått och vitt och svart är fina färger! Hur länge har du och Ebba vart bästavänner? Skulle gissa på lite mer än ett och ett halvt år.Varför har du ingen header? Numera har jag en header! Vem i idol hejade du på? Erik erik erik! Visst är Eddie BÄÄÄÄST? Mja, han är inte dålig allafall!


Nuså gott folk, nu har jag svarat på era frågor. Från frågestunden jag hade i November!
2009-12-20 @ 21:47:51
Kommentarer
Postat av: modemix

sjukt fin outfit cooling & GRATTIS!

2009-12-20 @ 22:51:59
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Sofia

God jul på dig! :D

2009-12-21 @ 14:36:32
URL: http://sofiajoohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0