Loooove



Dom här är två av trehundra andra anledningar att älska vårmodet 2010. Jag gillar shortsen starkt, och inte påtal om skorna (!). H&M har lagt upp vårens nyheter, klickade runt som en galning, allt sluta med 11 saker på önskelistan, och är inte klar än. Trevligt.. synd bara att allt inte kan bli mitt just nu. Annars så, sitter jag här med ett par döda ben och ett trött huvud. Det var ett rent självmord att traska runt i stan, bland folk och reapriser. Jag hitta exakt ingenting - men, nu såhär på efterhand är det bestämt att jag ska få ett par boots. Imorgon. Nä, men nu ska jag fortsätta med att nörda H&M's hemsida. LATER

2009-12-28 @ 21:18:52
Kommentarer
Postat av: rodjin

svar: haha bra att du har koll;) , och skitsnygga skor ju!

2009-12-28 @ 21:21:21
URL: http://rodjins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0