Crazy x495049



Dom 3 senaste timmarna har två låtar gått på repeat, jag har hoppat (japp, sant) för att jag såg på idol, mina kompisar, hoppandes. Och har chattat med mer eller mindre massa hysteriska kompisar, det är fan helt sjukt.
Jag har också gjort en design (jag antar att ni ser) på mer eller mindre någon timme, så särskilt speciell är den inte, men den ska bli bättre, en snabb design kan man säga. Och snart måste jag sova, för att imorgon (tro det eller ej) ska vi se på idolerna IGEN. Och tummen upp för att Erik inte åkte ut(!) Nej nu ni, måste jag sova, jag ska trottsallt upp klockan åtta imorgon. (På en lördag var det också, jajjamänsan.)
Godnatt!

2009-11-20 @ 23:17:42
Kommentarer
Postat av: A

Helloooj<3kommentera min och stinas videoblogg från tjejmiddagen,hare bäst<3

2009-11-21 @ 04:02:47
URL: http://enalice.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Jag gillar designen! Det behöver inte läggas ner flera timmer för att det ska bli snyggt. :)

2009-11-21 @ 11:39:51
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0