The look of today.


Vit skjorta pappas garderob. T-shirt, H&M. Skor, Nilfon. och armband lite här och var hemma.

När man kommer på dagen innan att man har (faktiskt rättså lätta) spanska glosor, blir det lite panikartat, så det var nummer ett när jag tog mitt steg innan för dörren, och nu sitter dom ..(tänk att en kvarts stenhård pluggning kan löna sig så bra). Och nu har jag fastnat framför datorn (och facebook) och ska strax lämna ifrån mig datorn till min lillebror, och fota lite.. Men såklart återkommer jag sen. Hörs!


2009-11-09 @ 16:08:11
Kommentarer
Postat av: Alva

Hej! Alva från gamla klassen här.Jag hittade din kommentar på hchm.blogg.se och klickade in på din blogg. Den är jättefin och bra! <3

2009-11-09 @ 19:14:30
Postat av: jennifer

snygg outfit! :D

2009-11-10 @ 16:51:26
URL: http://sameoldjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0