MySunday


(ph by me, - random bilder från några veckor tillbaka)

New moon, - wow, vad ska jag säga? jag hade inte så höga förväntningar på den - alls. Tur. För att annars skulle jag sagt att den var dålig, men jag har läst alla böckerna, och kan säga redan nu, att tvåan är den som är segast, och tråkigast, sen så skapar man sina egna bilder i sitt huvud (allafall jag) när man läser en bok, och mina bilder var inte lika som dom på filmen, men äh - vad gör det? Filmen är sevärd för alla tokiga twi-fans, (men dom har väll redan sett den, hähä) Så, ja att sammanfatta det jag har sett så är den, bra.
2009-11-22 @ 19:46:22
Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Det står med fet text "allt ni ser på bilderna är från H&M" så ja, dom är från H&M ;) <3

2009-11-22 @ 20:38:06
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0