summer thoughts


top från monki. brillor från topshop. väska/ryggsäck från monki. jeansshorts från bikbok. shortsfrån gina. skor från dinsko.

sommar. brunbrända ben. glass. stränder. sol och bad. långa kvällar. shorts. runda brillor. sandaler. gröna träd. blommor. gräs. värme. hav. båt. klippor. handdukar. smultron. promenader. göviken. landställe. pannkakor. barfota. körsbär. vänner... listan kan göras oändligt lång.

UPDATE: vill du vinna hundratusen? det kan du göra via läkerol. fast du måste förstårs göra något. (HTTP://HUNDRATUSEN.NU) du ökar chansen genom att publicera det på din blogg eller ansiktsbok. här hittar ni min. lägg gärna en röst!
2010-02-19 @ 20:11:37
Kommentarer
Postat av: Meg

Shit vad snygga grejer :) gillar toppen!!

2010-02-19 @ 20:21:53
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: sossi

hahah skoja nt :O assnyyygt!

2010-02-19 @ 20:22:28
URL: http://enriktigblondin.blogg.se/
Postat av: julia A

dom dära jeansshortsen kanske jag också ska få ;D

2010-02-20 @ 10:42:19
Postat av: astrid ♥

sv: haha :) synd att hon åkte :o

vetu jag drömde om dej, haha.

Vi satt på en brygga, det var skitmörkt och det var typ på landet. Jag tog din ring och höll på med den lite, sen satte jag tillbaka den på ditt finger och sa - jag ska inte hålla på med den så mkt, tänk om jag tappar den i vattnet. Men sen tog jag den igen och så tappade jag den i vattnet och du hoppade i i vattnet, haha. Det var skitäckligt vattne också, men du hitta inte ringen. Så du blev jättearg på mej och jag ska att jag kunde köpa en ny. Men du sa att dom var jättedyra och att dom var slut överallt. haha, när jag vaknade fick jag panik. visste inte om det hade hänt. Men sen gick det upp för mej att det var en dröm x) jisses vilken lång kommentar det blev, haha ♥

2010-02-20 @ 11:52:39
URL: http://jag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0