SVAR.

Hur många besökare får du varje dag? (ungefär) Det skiljer sig från dag till dag, ena dagen kan det vara uppemot femtio (utan att ha kommenterat bloggar) och andra dagen kan det vara runt 20-30. Favorit nagellack? Höhö Just nu, utan tvekan det ljusrosa! Drömresemål? Wow, jag kan inte säga såhär på rak arm just nu - men något varmt och fint ställe, kanske? Snyggaste plagget? Just nu ligger en blommig byxdress högst upp på önskelistan (och ett par skor från chichy!). Eller ja.. om det ska vara något från min garderob skulle det vara.. svårt! Bästa artisten? Lykke Li/La Roux(Det är ju en grupp dock..) och Johnossi. Hur mår du? Jodå, jag mår bra! Vad är ditt favvo-plagg? Svårt! Kanske den ljusrosa skjortan från Ginatricot? Hur många par klackskor har du? Haha.. två par hittills. Var du får din inspiration från? Bloggar, tidningar och människor. Vilken är din favorit affär? H&M.. fast topshop också. Dock skulle ett plagg där ifrån tömma min plånbok. EN affär att shoppa kläder från, resten av ditt liv.. vilken?? Haha! H&M där med. Favoritblogg? signe, hannaojohn, westmanshanna, stylebykling osv. Vad har du för idoler? Jag har inga idoler faktiskt! Vad har du för utrustning till din kamera? Stativ, två close-up linskydd och en "knapp" om man klickar på den tar kameran kort. Gillar du skolan? Jag vet inte riktigt vad jag ska svara på den här frågan.. men ibland mer och ibland mindre. Är du vänster eller högerhänt (go vänster!! Kom igen, höhö) Jag säger som dig: GO VÄNSTER! Vilket ställe på jorden tror du att du aldrig skulle tröttna på? Paris. Helt klart. Vad tycker du gör en blogg läsvärd? Innehållet i bloggen såklart, och sen skulle det aldrig sitta fel med lite bilder! Hur får man mycket besökare enligt dig? Synas och höras med bloggen, kommentera (DOCK INTE "hej, besök min blogg, pusshej") osv. Vad är det finaste du vet? Svårt.. massor. Antar jag. Favorit tv-program? Hemmafruarna rules! Vad blir det nya domännamnet? Det håller jag för mig själv ett tag till. Men ni märker när det händer. Jag kommer berätta! Vilken är den bästa låten som någonsin gjorts? WOW, jag vet inte. Här har ni min playlist på spotify. Hur många timmar sitter du vid datorn per dag ungefär? FÖR MÅNGA.

2010-05-06 @ 18:52:46
Kommentarer
Postat av: Neriksson

SV: jajamänsan ^^

2010-05-06 @ 19:14:13
URL: http://neriksson.blogg.se/
Postat av: lovisa

sv: ja det var verkligen mysigt! aldrig fel med fika, särskilt inte i vädret som är nu.

Vilken underbart mysig blogg du har! puss

2010-05-06 @ 19:20:47
URL: http://lovisaelviras.blogg.se/
Postat av: mandys

tack så mkt :) den är från myrorna!

2010-05-06 @ 19:33:54
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: sevens

sv: ja visst är väskan fin, menn inte helt billig, haha :D

2010-05-06 @ 20:40:43
URL: http://sevenstyles.blogg.se/
Postat av: Mysan

Tackar! :) Fast det är inte så svårt. Jag kan ju kanske få tag i beskrivningen och lägga upp i bloggen! :)

2010-05-06 @ 21:52:55
URL: http://mymymy.blogg.se/
Postat av: felicia

Haha, jag håller oxå med - go vänster!;)

2010-05-07 @ 15:41:48
URL: http://mylifeasfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0