Movie

Jag fastnade framför tv:n, nu mina damer och herrar, har jag sett avatar. Ungefär trehundra år efter alla andra. Höga förväntningar? Såklart. Efter alla skriverier om det här konstverket till film, såklart att man har höga förväntningar.. liksom. Bra eller dålig? Hög WOW-faktor var det på den allafall. Lite ångest får jag att jag inte valde att se den på bio - våran (minst sagt feta) panasonic tv har inte precis en storbildskärm. (Och hur awesome skulle det inte vart och sett den i 3D?) Jag är tillbaka om någon timme. Och btw, glöm inte frågestunden här nedan! Pöss.

2010-05-01 @ 21:57:55
Kommentarer
Postat av: Olgie

Tackar, tackar.

2010-05-01 @ 22:44:00
URL: http://olgies.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0