Weekend full of everything




Det blev en snabbis upp till centrum, där (jag äntligen!) hitta det här nitarmbandet på lindex. Jag har kollat och letat i varenda liten lindex butik. Och äntligen. Igår/idag hade vi fullt hus med släkt, och med god mat, ballonger.. ja nästan allt. Och dom kom ju för att jag och min lilla lillebror hade något slags "kalas", och kalas = presenter, och bl.a fick jag en VÄLDIGT efterlängtad knock klocka, i mörk blå färg. Och fina presentkort på lite affärer, men.. jag fyller egentligen år 20 dec, men släkten kan inte komma då, eftersom det är så tätt in på självaste julen, så - vi tog det lite tidigare i år.  LATER
2009-12-06 @ 17:55:22
Kommentarer
Postat av: E B B A

Haha! Jag får min månads peng imorgon så kan hänga med till centrum :D<3

2009-12-06 @ 19:36:15
URL: http://alltidebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0