Kapkapkap.




Det blev en två(eller tre?) timmars gåendes i stan - letandes efter en klänning till julafton, men jag börjar fundera på kjol? JAJA, till saken nudå - jag sprang allafall runt i tre h&m butiker, på jakt efter en djurmönstrad sjal. I två butiker satt sjalen för högt upp - alltså jag kunde inte nå den (ha ha, och jag hade ingen tanke på att skämma ut mig) .. men tillsist hängde den i min höjd, alltså där jag kunde nå den, och samtidigt hittade ja paljettvästen - på rea - 150 gick den på, och jag har vart och petat på den förut - men nu kunde jag bara den inte låta hänga kvar där.. och lacktights (tillsist) och två par trötta ben. Annars så, är jag dödstrött, och ska strax sova, och godnatt.
2009-12-14 @ 20:49:25
Kommentarer
Postat av: fiahlotta

hejj, jag förstår inte vart du får pengarna ifrån, hur har du kvar till julklappar OCKSÅ!?:)

2009-12-14 @ 21:33:46
URL: http://wikstromsofiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0