A cup of black coffee


(Nej det är inte JAG som dricker kaffe, men mamma)

Äta, sova, ducsha, kissa, blogga, farmville, är vad jag har hunnit med idag. Och det kan man ju inte kalla en stor insatts. Verkligen inte. Men snart kommer lilla morfar och hämtar oss, (eftersom pappa är den enda som har körkort i familjen, och han är inte hemma) så jag tänkte att det skulle vara bra att veta att jag ska sova där. Och att det finns någonting som heter att vara social, och det tänker och måste jag vara, så det här med ett till inlägg idag .. tjjaaa.. kanske.
Ne, ska hopppa i vettiga kläder (för jag hade inte tänkt att åka i pyamas) och göra mig i ordning, har lite brådis.
Hörs!
2009-11-07 @ 15:29:11
Kommentarer
Postat av: NOESCAPE

sv: ja =D

Btw: Förlåt för sent svar!!

Men hur är det med dig då? =D

2009-11-08 @ 10:34:02
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0