A sunday night



Det stör mig att det är måndag imorgon, en ny vecka, och att jag ska upp halv sju.  Söndagsångesten har hittat till mig, och ligger uppe på mina axlar. Hääärligt. Jag är också fortfarande osäker på vad jag ska ha på mig imorgon.. så det är en sak som ska göras innan jag ens vågar tänka på att stänga ögnen, jag måste också fylla i nagelacket som jag satt och pilla bort, och så vill jag ha kläder. Massor utav kläder, och ett tiotal garderober till alla kläder, haha vilken dröm. LATER
2009-11-08 @ 19:50:40
Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Då har vi det lite lika du och jag - alltid välja kläder innan man går och lägger sig och upp kl halv 7 på måndagmorgon.

2009-11-10 @ 12:12:13
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0