Focus on the shoulders



Det var den här tröjan som jag pysslade på kjedjorna på (eller pappa, men jag sydde fast två allafall, men tack pappa!) , jag är faktiskt nöjd. Och på bilden ville inte kjedjorna på ena axeln (som ni ser) lägga sig rätt hur mycket jag än satt och pysslade.. men det kan jag leva med, hursomhelst så ja. Det är något speciellt med måndagar - (speciellt den här måndagen) som gör att jag gillar dom, vi har endast två lektioner - musik och engelska. Men idag så var våran musik lärare sjuk , så vi skulle fått håltimme .. men istället frågade vi engelskaläraren om vi kunda ha lektionen lite tidigare så vi slapp ha hur-lång-håltimme-som-helst. Och vi fick ha lektionen med den andra sjuan, vilket gjorde att vi slutade två timmar tidigare. Det. kallar. jag. skönt!
Hängde någon med?♥ Haha, nej nu ska jag spela monopol med min lillebror, men jag skriver mer senare.
2009-11-02 @ 15:55:24
Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Snyggt det blev!



Åh, musik och engelska, mina favoritämnen. :D



Guu, så skönt att få göra så där! Vi brukar också få göra så ibland, att man får ha lektionen tidigare (fast ni fick gå hos några andra, men ändå). :)

2009-11-02 @ 16:17:47
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0