Idolgalet.



(inte ta! amanda, susan, stephanie, om ni vill ha bilder så skickar jag via msn.)

Okej, nu vet jag, nästa gång går jag inte bara för att ta bilder, utan för att jag vill gå (okej nu var det inte så att jag inte ville, men jag var inte riktigt desperat!) det var varmt, det knuffades, det puttades, det gjorde ont att stå upp, men det var kul i varje fall. Nu när jag har stått upp i tre timmar (om inte mer?) är det riktigt skönt att bara sitta ner på rumpan, och blogga, och göra annat onödigt. Så, jag återkommer väll om en timme eller två.
2009-11-21 @ 16:13:54
Kommentarer
Postat av: Dilin

jag träffade Eddie,Rabih,Tove,Mariette och Niklas i göteborg och tog kort med dem:)

2010-01-23 @ 14:57:53
URL: http://dtwiind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0