Simple Tuesday


Tröja med kjedjor, made by me. Och svarta jeans från Ginatricot. (+ lite annat krimskrams) och nej, jag är inte ledsen eller något, jag ville inte bara kolla rätt in i kameran!

Att låta min lillebror ta kort på mig, var en tillräckligt bra idé (för att slippa det här med självutlösaren, och suddiga bilder) - så jag gav han min kamera, och sa : "david ta kort på mig" - och det gick sisådär, jag blev suddig, man såg inte hela mig, - så tillslut fick jag ta det själv, som vanligt. Men det går bra det med, typ.
Aja, en vanlig tisdag idag, inget nytt precis. Och just nu förtillfället har jag inget speciellt att komma med, och så måste jag hjälpa mamma, och plugga en timme eller två, LATER.

2009-11-10 @ 17:34:15
Kommentarer
Postat av: Alice

vilka fina bilder! kommentera min blogg:) kram<33

2009-11-10 @ 17:40:16
URL: http://enalice.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)

Hur är det?



Ursäkta för min dåliga uppdatering,

men har haft det kanon i Kanarieöarna :)

Så nu är jag tillbaka i bloggvärlden igen :D



Ha de fint :) Kramar Emma

2009-11-10 @ 19:09:30
URL: http://ebolmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0