Svinigt värre.

Jag har haft datorförbud (+ utegångsförbud) i 48 timmar, men det kommer jag inte gå in närmare på. (men få inte för er nu att jag har gjort något RIKTIGT ALLVARLIGT, bara mellan mig och min mamma, typ)Jag sitter här och känner mig trött som en gris p.g.a svinsprutan (tog den för någon enstaka timme sen), det var en av biverkningarna man kunde få, så jag borde vara glad att jag inte får någonting värre än trötthet, och jag antar att det är värt det, jag menar, svininfluensan är väll värre än trötthet? Hursomhelst så har det allafall vart en helt vanlig tisdag (bortsett från sprutan då)..... men jag ska nog ändå ta de stegen som krävs för att komma till soffan.
Hörs, (om någon timme eller två!)

2009-11-17 @ 15:57:44
Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

Ja, jag skulle nog också säga att hellre få en bieffekt än själva svininfluensan. =/

2009-11-17 @ 16:11:25
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: F

Fin blogg

2009-11-17 @ 17:20:22
URL: http://fotobyflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0