Tierd like a..

Mitt photoshop har stannat upp (eller) hakat upp sig, så triiist. Men får köra ett inlägg utan bild, men jag antar att det borde gå det också. Ska stänga av datorn efter det här, välja kläder för imorgon, kolla lite tv (möjligtvis) och sedan trippa vidare till sängs. Är så trött, - antagligen för att jag sprang lite mer (och rörde lite mer på mig) på idrotten idag, så min kropp är som en geléklump, aja nej ett ord till nu och jag somnar på tangentbordet. Så aja, säger godnatt nu, (men inte för att jag ska sova nu-nu men om en timme)

2009-11-04 @ 20:23:05
Kommentarer
Postat av: Hanna

SV: Om jag gillar skolan? Nja, inte så mycket. Ibland kan det vara kul, beror på vilket ämne oså! Min klass är väldigt stökig oxå. Hurså, vad tycker du? :)

2009-11-04 @ 21:41:55
URL: http://mysweetie.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jobbigt när det bråkar!

2009-11-05 @ 09:56:44
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0