answers part two

Är jag bäst? Näst efter mig! Hur länge har vi känt varandra? haha. Trehundra år? Nej, sen i slutet av trean. Kan du sova hos mig i helgen?/Ebba. Jag vet inte, jag tror inte jag ska göra något speciellt. Är du kär? Nej. Hööga klackar (och då menar jag typ 2000 cm, höhö) eller gympa skor? Hööööga klackar. Eller. Om converse räknas som gympa skor skulle jag lätt välja converse. Skola eller dagis? Fördelen med dagis är väll att man slipper jobba. Fördelen med skola.. Alltid svettas eller alltid frysa? Svår fråga hörru. Jo.. men jag har suttit typ två minuter nu och kan fortfarande inte komma på vad jag skulle välja, alltid frysa kanske?

Alltid hosta eller alltid nysa? Kan verkligen inte välja. Photoshopa eller fota? Fota. Helt klart. Många vänner eller en bästavän? Hoppar över den här med. Om du fick välja mellan att investera ett 20-tal t-shirts eller leggins vad skulle du välja? Jag skulle välja leggins, bekvämt som attan! Vilken är din favorit outfit? Jag har ingen speciell. Men jag gillar att strosa runt i leggins, och en bekväm tröja på det. Hur mår du? Bra, trotts trötta ögon. Vad var det bästa som hände idag? Att få gå hem, och slänga sig på soffan, och bara ligga ner ett tag. Har du kul? Yes sir! Hur använder man photoshop? Har fått den här frågan förut. Jag kan inte förklara för er här och nu, det skulle ta veckor. Vad är det roligaste med att blogga? 1. Att folk uppskattar det man skriver. 2. Posetiv kritik (nästan samma som första) 3. Det är bara så jävla kul helt enkelt! Tre saker som du gillar bäst med dig själv? Oj hjälp vad svårt. Måste fundera lite.

2010-02-11 @ 19:59:53
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0