/förprogrammerade inlägg

SUPRISE SUPRISE! jag har en sak att att berätta för er. det är ju nämligen så att jag flyger till egypten imorgon, men nu kommer det bästa: bloggen kommer inte ligga i öde för det, jag jobbar med att förprogrammera inlägg till er. ebba står för att publicera dom bara. det kommer alltså vara ett inlägg varje dag (som jag sitter och skriver och knåpar ihop nu). det kommer alltså inte vara några bilder från egypten då, eftersom att jag har skrivit dom inläggen INNAN jag har åkt dit. smart va? + ibland dyker ebba upp här och slänger in något ord OCH om det skulle vara så att det hotellet, som jag ska till, har dator+internet KANSKE det dyker upp några ord då. men vi får som sagt se.

2010-03-25 @ 19:29:49
Kommentarer
Postat av: Anonym

det är ju nästan som om du inte är hemma fast än då

bra att lägga ut det så vi vet..

2010-03-25 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Spara uppgifter

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0